tel. 795-565-700

czynne od pon-pt
od 8:00-20:00
sob. 8:00-18:00

LeonideX.pl
Jedną z naszych głównych działalności jest obsługa informatyczna firm (tzw. Outsourcing)

Na czym polega obsługa informatyczna?
- obsługa informatyczna firmy polega na stałym dozorze sprawności działania państwa sprzętu i oprogramowania oraz dbaniu o szybkie i sprawne dokonywanie napraw w razie wystąpienia awarii w państwa firmie.

Jakie są korzyści z takiej formy współpracy?

- taka forma obsługi firm jest obecnie bardzo atrakcyjna i zdobywa coraz większą popularność z wielu względów tj.obsluga
  • brak konieczności zatrudniania informatyka na etacie
  • duża dyspozycyjność i czas reakcji na awarie
  • stała miesięczna opłata niezależna od czasu działania (bardzo atrakcyjna i uczciwa forma dla klienta)
  • brak potrzeby organizowania kosztownych szkoleń i kursów
  • co miesiąc wystawiana jest faktura Vat (odliczenie podatku to dodatkowa korzyść która jest niemożliwa przy zatrudnieniu informatyka)
  • brak przerw w dbaniu o bezawaryjność oraz ciągłość pracy firmy (pracownikowi na etacie przysługuje urlop i inne świadczenia których przy takiej obsłudze brak)
  • duża oszczędność na dodatkowym stanowisku pracy
    i wiele innych korzyści…

 

Jakie są koszty takiej obsługi?
- koszty są obliczanie indywidualnie i są zależne od pewnych czynników tj.

  • ilość i rodzaj sprzętu i oprogramowania
  • zakres działań na oprogramowaniu w Państwa firmę
  • czas reakcji na awarie w zależności od potrzeb klienta
  • odległość i lokalizacja firmy (nie dotyczy Krakowa i okolic)
  • możliwości naprawy dokonywanej zdalnie
  • dodatkowych preferencji klienta

- przy wycenie przyjmowana jest jedna prosta zasada „kwota obsługi informatycznej musi być atrakcyjna dla klienta, adekwatna do wymagań i potrzeb klienta oraz nie powinna przekraczać  połowy kosztów obsługi przez pracownika na etacie”
- w trakcie umowy istnieje możliwość renegocjacji ceny w zależności od zmian zakresu pracy i obsługi

Jak nawiązać współpracę, ile to trwa i jakie są kolejne kroki postępowania?
- czas nawiązania współpracy jest w dużej mierze zależny od klienta. Najczęściej jest to od 1 do 7 dni.
- współpraca taka jest poprzedzona kilkoma czynnościami po obu stronach, poniżej skrócona procedura w 3 krokach:

  • Kontakt telefoniczny lub meilowy klienta z prośbą o spotkanie i wycenę takiej obsługi.
  • Umówienie się na spotkanie w dogodnym dla klienta terminie podczas którego klient przedstawia zakres współpracy i swoje wymagania.
  • Podpisanie umowy w dogodnej dla klienta formie.  Minimalny czas trwania umowy to 3 miesiące maksymalny 2 lata (lub bezterminowo). Okres wypowiedzenia umowy to 1 miesiąc. Dla umów powyżej 6 miesięcy obowiązuje 2 miesięczny okres wypowiedzenia.

- istnieje również  możliwość wyceny bez kontaktu z klientem ale będzie to jedynie wycena wstępna dająca pewien ogólny zarys.  Jeżeli klient chce znać wstępną wycenę bez umawiania się na spotkanie to otrzyma droga meilową formularz informacyjny który po wypełnieniu odsyła do nas. Na podstawie tego formularza jest tworzona wycena. Przed podpisaniem umowy konieczne jest jednak wykonanie audytu w firmie klienta aby zweryfikować  ostatecznie koszty obsługi i zakres działań.

 

zapraszamy do współpracy
LeonideX.pl